Acei oameni minunati si masinariile lor extraordinare!

Acei oameni minunati si masinariile lor extraordinare!

Ce poate omul sa faca pe vremea asta innorata si urata de pe insula? Isi scoate motocicleta sau masina si iese la o plimbare de Duminica. Si cand se intalnesc mai multi baieti, incepe sa arate cam asa.

Epping-1

O sa scriu mai putin, in general o sa ma rezum sa scriu marca, modelul si cateva detalii relevante, acolo unde le cunosc.

Suzuki GS650GT. O bijuterie de la inceputul anilor 80. Transmisie pe cardan.

Epping-5

Yamaha XT1200 Super Tenere. 2015. Un model foarte asteptat. Inca nu m-am lamurit daca se ridica la nivelul predecesoarei, XTZ 750, aparuta in 1989 si renumita ca “World Tourer”.

Epping-69

Batranii motociclisti britanici. Foarte autentici.

 

Epping-2

Epping-3

Epping-45

Epping-4

Triumph Scrambler 900. Preferata mea printre cele de aici.

 

Epping-6

Epping-47

Epping-33

A. J. Stevens, sau pe scurt AJS. Nu stiu modelul. Pare de prin anii 50-60.

Epping-7

Epping-8

BMW Nine T. O nebunie pe roti. An 2015. Custom.

Epping-9

Epping-10

Epping-11

Epping-12

Epping-13

Epping-14

Villiers. New Hudson. A intors toate capetele. Motor in doi timpi, practic o bicicleta cu motor. Anii ’50.

Epping-15

Epping-16

Epping-17

Epping-18

Epping-19

Epping-20

Epping-21

Epping-22

Epping-23

Side by side, Moto Guzzi Eldorado 2015

Epping-24

Epping-25

Epping-26

Epping-27

Epping-28

Un om amarat cu Porschele lui 356. Autentic, in caz ca are cineva dubii.

Epping-29

Epping-30

Epping-31

Epping-32

Moto Guzzi 1000S, posibil British Special Edition (judecand dupa carena frontala). Anii ’70-’80. Motor 2 in V, montat transversal pe cadru, traditie Moto Guzzi. Carburatoare Dell’Orto, mecanice, PHM40. 40 vine de la dimensiunea  difuzorului, 40mm, foarte mare pentru acea perioada. Se pare ca au fost importate foarte putine in Anglia si nu au avut un succes comercial prea mare. O veste excelenta pentru colectionarii de azi.

 

Epping-34

Epping-35

Epping-36

A doua de la stanga la dreapta, Sunbeam S7. A fost produs intre 1946 si 1956. 2 cilindri paraleli, 500cc, si o transmisie ciudata prin cardan cu sistem “melc”. Teribil de nefiabila transmisia.

Epping-37

Epping-38

Epping-39

Epping-49

Epping-50

Epping-40

Epping-41

Harley Davidson cu furca Springer.

Epping-42

2 motociclete de touring de genereatii diferite: Kawasaki ZZR 1400, stanga, si Honda Goldwing GL1500, dreapta. Cifra indica si capacitatea cilindrica.

Epping-43

Zona de Triumph-uri.

Epping-44

Caterham. Nu sunt lamurit daca se incadreaza la motociclete sau la masini. Au motor de Ford de 1,8 sau 2,0 litri.

Epping-46

Epping-48

 

Kawasaki W800. Concurent direct al Triumphului Bonneville. Model 2015, Black edition. Fara plastic.

Epping-51

Epping-52

The Birmingham Small Arms Company, sau BSA, producea, printre altele, si motociclete. Au fost destul de eficienti, au avut multe modele, nu stiu multe despre cel din imagine.

 

Epping-54

Epping-55

Epping-56

Aparitie stranie printre modelele “imperialiste”, o comunista din Germania de Est: MZ ES 250 Trophy.

Epping-57

Epping-58

Epping-59

Si un palat tiganesc pe roti. Pardon, Vespa 200, varianta Modfather.

Epping-60

Epping-61

Epping-62

Epping-63

Epping-64

Epping-65

Epping-66

Rarutz, dar dragut, Honda CX 500, motor 2 in V transversal, ca la Moto Guzzi. S-a produs pe la sfarsitul anilor ’70 si a fost abandonat destul de repede. Se pare ca Honda nu s-a putut adapta sa intre pe piata asta.

Epping-67

Epping-68

Intalnirea mi s-a parut foarte autentica. Oamenii astia chiar merg cu motoarele lor, in ciuda vremii de afara.